Ozzgec bugün 36.haftamız bitti çok şükür. az önce koltuktan kalktığımda yürürken bacaklarımı tam kapatamadığımı fark ettim. ve yürürken adım attıkça batma hissi yaşıyorum sizdede oluyormu anneler
tgce_brs Ozzgec gün içinde bir iki kez oldu benimde ama bir gün oldu bı daha olmadı o dediğiniz batma hissi 36+2 yim bende
Babyy1S Ozzgec o bende de oluyor 37 haftaligim ama bir sorun olmadigini söyledi doktorum normal artık bu sekilde ağrı vs olması demisti yururken otururken iğne batar gibi oluyor heralde agirligi biniyor diye dusunuyorum
Ozzgec tgce_brs sanki böyle kafasıyla kendini aşağı ittiriyor gibi bi vurma hissi vajinada. sizde de öyle miydi. ay insan korkuyor artık zaman yaklaştıkça😁
Papatya13371 Merhaba vajinada ara sıra zonklama hissi iki gündür bendede oluyor ara sıra ama benim 20. Haftam sizdede oldumu bu haftalarda
Ozzgec Papatya13371 inanın hiç hatırlayamadım üstünden çok zaman geçtiği için sanırım. ben 19.haftada hareketlerini ilk kez hissettiğimi hatırlıyorum 🌸
Doruktoprak Papatya13371 bende 29. Haftamdayım o hafta civarlarında benimde oluyordu zonkluyodu çok korkmuştum ama dr um bebeğin poposı kasılarına yakın demişt ondan oluyo dedi ilk doğumda sezeryan onlar etkiliyo demişti artık olmuyo ama bebek kasıklardan yukarı toplandıkça geçiyo sanırım
Papatya13371 sevii7216 enfeksiyonum vardı evet ama antibiyotik kullandım geçip geçmediğini bilmiyorum tabiki dün biraz kendimi yordum ondan olabilir mi onuda bilmiyorum
Ozzgec Papatya13371 idrar yolu enfeksiyonu hamilelerde sık görülen birşeymiş. ondan kaynaklı olabilir belki de evet isterseniz bi sağlık ocağına kan idrar verip genel bi baktırın geçip geçmediğine
Ozzgec Babyy1S belki de. birkaç gündür hareketlerini de orada hissediyorum, alt karında yani oralarda oynuyor takılıyor 😁 sadece yemeklerden sonra bi ayaklarını falan oynatıyo sanırım göğüs kafesimin altında hissediyorum. sizlerinde öyle mi
Babyy1S Ozzgec benm ki başı aşsagıda olduğu icin ayaklariyla yukarı ittikçe kafasi vajinamı acıtıyor canları sıkılıyor içerde cıkmak istiyorlar artık 😂
seevdee 36+1im benim de akşamları vajinamda bıçak saplanması gibi bir anda giren ağrılarım oluyor yalancı sancı dedikleri bu mu acaba🙄
Ozzgec seevdee bilmiyorum ki o mu acaba🌸 insanın ilk gebeliği olunca böyle anlayamıyor tecrübesizlik ne zor şey