Çok yüksek çıkması pko belirtisi ki bende pko da var canım. Normalde pko olanlarda erken menopoz durumu pek rastlanan bir şey değilmiş. Doktorum rezervin var görünüyor ama ne olacağı belli olmaz pkodan dolayı zaten tedavisiz hamile kalamazsin dedi. Ayrıca pko da erken rahim kanserini tetikleyen bir durum ne kadar erken gebe kalırsan o kadar iyi dedi. Fshin çok düşük bir yerde bir sıkıntı var belli dedi ilk gittiğim doktor da tıbbi genetige yollamıştı frajil x ve sitogenetik araştırıldı doktora henüz gostermedim ama normal çıkmış. O kadar karışık ki ne yapacağımı bilemiyorum.