BurcuGn 22+5 oldum hiç bir belirti yaşamadım MaşAllah diyeyim defalarca doktora sordum en son eşime şikayet etti Dr kusmak çok mu iyi bişey düşünmesin böyle şeyler demişti bu hafta sadece kasık ağrım başladı onun dışında şükür ne ağrı ne bulantı ne halsizlik yaşamadım 😊 inşAllah sizde yaşamazsınız şanslı anneleriz içinizi ferah tutun bol dua edin rabbim ne derse onu yaşayacağız