Minik95 ben kendim bişey denedim hamile kaldım sonra arkadaşıma söyledim oda hamile kaldı belki tesadüf belki bir ilgisi var bilmiyorum ama şimdi böyle herkese söylemek istiyorum.7 yıl evlat bekledim ben çok iyi biliyorum beklemenin ne olduğunu.. özür dileyerek başlıyorum anlatmaya. İlişki olduktan sonra eşiniz boşaldığı zaman ayak dikin falan diyolar bel altında yastık köyün falan bunu hep yaptım olmadı. Tam tersi eşiniz boşaldığı zaman hani namazda secdede gibi düşünün popo biraz daha yukarda bir gekilde öyle bekleyin onbeş yirmi dakika. Dediğim gibi belki tesadüf bizimkisi ama niye olmasın ki denemekten ne çıkar.acik açık yazdığım için kusura bakmayın 🤗