Deletedmom59 üzüldüm canım seni anlıyorum, bende 2buçuk yıl bekledim. Merak ettim bende… Bende daha çok yeni hamileyim. Kahverengi leke gelmişti, yerleşme olduğunu tahmin ettim ama araştırdım. Araştırdığımda okumuştum 3 gün adet kanaması gibi kanama şeklinde de yerleşme olabilir yazıyordu o yüzden sana öyle yazdım. İnşallah sonucun pozitiftir ❤