Bu kadar korkmayın her hastane her doktor aynı değil doktor 36 haftada bakıyor ve ona göre karar veriyor sezeryan olup olmucagini normal doğum oluraada en guzeli evde de çekin sancınizi sıcak duş alın iyice artık tamam geliyor diyince gıdın hastaneye ben ilk çocukta sezeryan oldum mecburi hem kziim makat gelişi var diye hemde rahim kalp şeklinde çok dar olduğu için Allah var bende sezeryan istiyordum zaten şimdi 2 gebeyim onuda alah nasip ederse Nisan da doğurcam