Kızlar 30+6 haftalık hamileyim ve bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum günlük olarak 4-5 elim sürekli karnımda 30. Haftaya girdiğimizde sabahları çok güzel hareketliydi kızım tekmeleri çok güzel hissediyordum 2 gün önce banyoyu yıkarken detarjan beni rahatsız etti biraz ertesi gün kızımın hareketleri yine minimuma döndü bu durum normal mi hem sayı hemde şiddeti olarak bu kadar az hissediyor olmam