minikprensesimmm Ben ilk gebeliğimdede, şimdili gebeliğimdede şunu yapıyorum. Hiç çatlağım olmadı bu arada onuda belirteyim. İlk gebeliğimde 56 dan 85′e çıkmış olmama rağmen. Her duş sonrası vücudumu kurulamadan, göbek, bacak, kollar hatta bazen tüm vücuduma sadece bebe yağı kullandım. Halende kullanıyorum.