Herkese merhaba sevgili anneler👧
Hamilelikte sırt üstü yatmayın deniliyor özellikle son üç ayda ,bende 27 haftalık hamileyim ..ben sağ veya sol tarafa yatamıyorum belim çok arıyor ,birde tehlikem olduğu için çoğunlukla yatıyorum gün boyu,oda sırt üstü oluyor ayaklarım yukarıda..Sizler ne düşünüyorsunuz çok büyük sıkıntı olur mu böyle yatmamım?