Seydasahin 33+2.haftada 27 haftaya uyumlu 36 cm 960 gram doğum yaptım nisan ayında ..başlarda sindirimi gelişmediği için serumla beslendi 2 hafta sonra 1 ml ile başlayarak beslenmeye başladı.solunum sorunumuz yoktu çok küçük olduğu için yorulunca 5 er dk oksijen desteği alıyodu ilk hafta ,sonra bıraktılar..48 gün kaldık 42 cm 1750 gramla evimize geldik..her gün sabah akşam ya video ya resim aldım çok anımız var hüzünlü ve umut dolu