Ben ultrasonda boyun tam çıkmadığını biliyorum doktorum öyle söylüyor yani bi de komşumuzun bebeğine doğduğunda bacağının biri uzun biri kısa olacak diyorlardı şuan ikiye gidiyo topaç gibi hiç sorunu yok bence sizin bebişin de sorunu yoktur hiç kafanızı karıştırmayın 🙂