Birbebekbirgebe 18 aylık oğlum var. 4 gün önce de hamile olduğumu öğrendim 🤦🏼♀️
Doktorum emzirmeyi bırakmamı söyledi. Sütün su gibi olacağını, emzirdikçe rahim kasılması nedeniyle düşük- erken doğum riskini anlattı. Fakat ben emzirmeye devam etmek istiyorum. Aşılarımızı yapan hemşiremiz ile görüştüm, kendisi aynı zamanda doula
o da düşük riski ya da engel olacak hiçbir neden yoksa emzirmeye devam edebileceğimi söyledi. Tamdem emzirme deniliyormuş buna
araştırabilirsiniz
yani kısacası ben bir sorun olmadığı sürece emzirmeye devam edeceğim. Yoksa çok vicdan yaparım biliyorum 😔