Rukiye2065 haftada bir çağırıyor, gittim nstye bağladı ufak tefek sancılar çıktı, ultrasonda bebeğe baktı o kadar, herkeste değişkenlik gösterebiliyor dediğim gibi,zaten doğum sancısı gelse farkedersin dedi doktor,için rahat olsun doktor kontrolünde ol .Allah ın izniyle birşey olmaz