Ugurbocegi9876 caglanurr 37 4 üm 2 gündür hafif bel ağrısı başladı bebeğin hareketleriyle rahmimde vajinamda kasılma oluyor acaba doğum sancısımı doğum belirtisi mi merak ediyorum
caglanurr Ugurbocegi9876 bende 39+5 im şu an bebek sanki kemiklerimi kıracak bide sağ tarafımda kasılma oluyor
Ugurbocegi9876 caglanurr öyle mi bugün yürüyüş yapıp merdiven çıktım duşta aldım hurmada yedim korunmasız ilişkide oldu şuan aşırı hareketlendi sanki dışarı fırlayacak gibi ama hiçbir belirti yok sen yürüyüş falan yapıyormusun
caglanurr Ugurbocegi9876 hiç yapmıyorum inan yürümeye dermanım kalmadı vücudumu tasıyamıyorum artık millet squat yapıyorum diyor ben dolaptan tencere almaya eğilemiyorum