Tam 8 haftalıkken yakalandım suan 8+5im ilk 2 gün zor geçti ama 1 kilo mandalin yedim nerdeyse hergün greyfurt portakal bol yedim soğan sarımsak bol uedim her sabah ılık ev yapımı sirkeli limonlu ballı su içtim şuan ayaktayım çok şükür sadece tat koku yok ki benim ciğerlerime inmişti o geçti şükür rabbim ağır hastalara şifa versin ilaç kullanmadm haliyle takviye olarak d vitamini c vitamini de aldım