Dnacar83 Ozel bolgemde once bi sislik oldu sonra sislik indiginde diş dudagin salkdigini fark ettim kac gun oldu gecmedi bunu yasayan varmi 33 haftama girdim ☹ cok kafama takdim bu durumu yasayan varsa lutfen yazabilirmi
Duygukocc Dnacar83 yaşadığım ilişki pozisyonu yüzünden iç dudağın biri sarktı hiçde düzelmedi dokunduğumda his kaybıda var orda ama şişlik vs birşey olmamıştı
Dnacar83 Duygukocc hadi ya bende dogum sirasinda yapdircam artik konusaxam dr la ne kadar diye korkuyorumda ama gerekiyor mecbur olmadi devlette yapdircam :( cok rahatsiz edici durum ya
Duygukocc Dnacar83 kesinlikle çok rahatsız edici bi durum ben doğumda keserler dikerler falan sandım ama hâlâ aynı duruyor