Goncaaaa Merhaba, uyusmazlik ignesi olmam lazim ama ozelde 800 liradan basliyor fiyati. Devlet hastanesinde kadin dogum doktorlari yazamiyormu igneyi ? Yaptirmis veya bilgisi olanlar yazabilirse cok sevinirim.
gozde_oncesaglik Goncaaaa merhaba cnm ben 70 kusur ucret odeyip temin ettim o kadar para vermene gerek yok.istanbuldaysan eger eczacilar odasindan temn edebiliosun doktoruna sole sana yazsin recete gidip mecidiyekoy ezcacilar odasindan recetenle alabiliosun 70 tl ye
HasretYildirim Goncaaaa ben devlet hastanesinde ücretsiz oldum yani sigorta karşılıyodu doktor zamanı geldiğinde söylüyo zaten genelde 28. haftada yapılıyo ama bana 6. haftamda yapıldı
Busranur_06 Goncaaaa ben acile gitmiştm lekelemem olduğu için kan uyusmazlıgımda oldgu için 1 gün yatış yaptılar iğne vurmak için vuruldum ilacımo yazdılar cıktım
Mugee09 Goncaaaa gozde_oncesaglik Kan uyuşmazlığı en başında evlenmeden önce belli oluyor değil mı Sonradan değil yani. Eşimle aramda kan uyuşmazlığı yok ama bebekte olabilyomu bunun için gebelikte bakiyorlarmi bana doktrlar bişi demedi hiç , sormak istedim szlere
Goncaaaa gozde_oncesaglik izmirdeyim. Doktorum eczacilar odasindan cok ugrasirain dedi devletteki kadin dogumcuya yazdirmayi denicem bakalim ins yazar.
Goncaaaa Mugee09 kan uyusmaZligi normalde evlilik basvurusu yaparken kan tahlili yaptirdiginda belli oluyor ama bize soylememislerdi. Acikcasi bende merak edip bakmadim hic esimin kan grubuna.Hamileyken ogrendim. Allahtan ilk cocukta sikinti olmuyormus. Bebek doguncada eger babanin kan grubundaysa onada igne yapacaklar dogunca.
Bugleemm Goncaaaa ben de haftaya çarşamba günü olacağım ama fiyat konusunu hiç bukadar yüksek beklemiyordum.Benim 1. Gebelik Kaybımda da yaptılar o iğneyi kürtaj sonrasında 100 tl gibi bi fark verdik diye hatırlıyorum 800 gibi bi fiyat gerçekten çok bakalım benden ne kadar isteyecekler.