hulya_1919 Kızlar bebeğime Doğtaş’tan dolap aldım büyük olsun diye bebek yada çocuk odası dolabı almadım kulpları çok ağır mı sizce https://imgyukle.com/i/TtIMvt https://imgyukle.com/i/TtIZ9c
Elfynsmr hulya_1919 benimkide bu tarz 4 kapılı gold detayları var kulplarıda benzer bence gayet güzel canım iyi günlerde kullanın 🌸
koala06 hulya_1919 Bende böyle birşey düşünüyorum uzun yıllar kullanabilir. Gold detay da kötü durmamış aksine ben çok severim 🤗 güle güle kullansın bebişin şimdiden😍
hulya_1919 Elfynsmr bebeğim erkek ondan dedim cnm aslında bnmde içime sinmişti ama erkek olunca uzun müddet kullanacağı için bir an öyle düşündüm :)
Elfynsmr hulya_1919 şöyle söyliyim ben nasip olur 2. Çocuk olursa ve erkek olursada bu dolabı kullanıcam ayrı ayrı oda yapmayı düşünmüyorum hem öyle erkek bebeğe olmıcak kadar abartılı işte kız bebeğe uyan mobilya gibi değil
hulya_1919 Denizzz88 teşekkür ederim bende sevdim ama bebeğimiz erkek o yüzden sormak istedim erkeğe gider mi bu
Denizzz88 hulya_1919 çok aşırı bi gold fazlalığı yok o yuzden gider bence bende gold çok seviyorum erkek bizimde bende bu dolabı alıp kullanırım yani düşünmem onu
hulya_1919 koala06 ayy çok sevindim beğenilmesine ama bebeğim erkek uyarmı ona sizce yoksa kulpları değiştirmelimiyim
koala06 hulya_1919 Bence uyar belki ileriki zamanda kız bebeğiniz olur ondada kullanırsınız. Şahsen bende iki cinsiyetede uygun birşey alıcam. Sizinkini beğendim kulplar da gayet iyi bence renk olarak 😘
hulya_1919 Elfynsmr egerki büyüyünce beğenmezse kulpları değiştiririz diye düşündüm bende :) Goldlu detaylar tablolar assam güzel olur aslında uyumlu olur diye düşündüm
hulya_1919 koala06 eğer ki eve geldiğinde içime sinmezse kulpları değiştireceğim ama böylede çok sevdim eşim kafamı karıştırdı :)
hulya_1919 Denizzz88 Bencede ya çok aşırı değil ve modern avangard gibi durmuyo eşim işte kafamı karıştırdı :)
Elfynsmr hulya_1919 mantıklı düşünmüşsünüz aksesuarla çok güzek kombin yapılıyor ben de araştırma aşamasındayım ☺️
hulya_1919 Elfynsmr ben hep mobilyalarımı Doğtaş’tan aldığım için başka yere bakmadım açıkcası ürünlerinden çok memnunum ordakilerden en çok içime bu sindiği için bunu aldım :)
hulya_1919 Elfynsmr evet cnm tavsiye ederim bu modelde 2400 tl gibi bir rakam ve içi çok geniş derinliği falan büyük içine herşey sığar yorgan battaniye falan