busraozkan normalde 37 de yapılıyor ama bence yaptırın çünkü catiniz belki musait değildir ve sanciniz gelse bile bosa çekmiş olursunuz canınıza yazık benim teyzemde yaptırmadı 8 saat sanci çekti sonra doktor baktıki çatısı darmis norml dpgum olamaz demisti kuzenim baktirmadi 40 saat çekti sancıyı ama bir kere muayene olunca olabilir yada olamaz diye fikir edinitorsunuz en azindan veya farklı bir durum var ise onu biliyorsunuz ama 39 hafta gec gibi geldi bana belki o zamana kadar bebis gelmemk isticek 38 de falan nasil olur bilemedim