Msltms Kızlar anne bebek çantası olarak çok araştırdım baktım ama içime sinen hiçbir şey bulamamıştım. Bazıları çok abartılı geliyordu bazılarının rengi hoşuma gitmiyordu günlük hayatta bile kullanamayacağım çantalardı.Taa ki Boyner’de Puma sırt çantasını görene kadar 😍Hem normal hayatımda hem de bebeğim için kullanacağım çok güzel bi çanta bence☺️ Çok hoşuma gitti fiyatı da baya uygundu ve sipariş verdim. Elime ulaştığında fotografını paylaşırım şu an resmini yüklüyorum bakalım beğenecek misiniz ? 🙂https://imgyukle.com/i/Tt5bln https://imgyukle.com/i/Tt56E8 https://imgyukle.com/i/Tt59Nj
Dilanilngi Msltms bende hiç beğenememiştim çok kaba geldi normal sırt çantası aldım içime sinerek sürekli kullanıcaö çünkü kaba Bişey istemedim ☺️
merviskii Msltms rengi çok tatlıymış güle güle kullanın🥰 ben sırt çantası beğenmediğim için kol çantası almıştım çok memnunum baya büyük hatta. https://ty.gl/eycnspd