Melissanur53 Kızlar doktor verdi çok çok çok iyi geldi ama zararı varmıdır doktor hiçbir şekilde yok dedi günde 4 kere içebilirsin zorlanınca dedi
Mervensn1 Melissanur53 bende kullandım bu ilacı bana sayı vermedi günde bu kadar kullan diye ama miden bulanınca iç dedi günde bir tame yetti bazen 2 tane fazlasını içmedim çünkü midem bulanmadı bu ilacı kullanınca cidden çok iyi geliyor zararı olacağını düşünmüyorum birçok hamile kullanıyor diye biliyorum 🌸
Cemre_61 Melissanur53 benim doktorum 3 tane alabilirsin demişti ama ben bulantım olmadığı zamanlar da almadım sende dene canım kötü olursan al baktın idare ediyosun içmezsin ama zararsız merak etme 🥰
SevilAtabey Melissanur53 bende dördüncü ayım bitene kadar kullandım aynı ilacı. Ama doktorum gece iki tane almamı söylemişti o şekilde düzenli kullandım. Birde uyku etkisinden dolayı gece almak daha makbul geldi bana açıkçası.Bir gün bile düzeni değiştirsem tüm devreler alt üst oluyordu bende. Sonra bulantı sürecim azaldığında bıraktım ilacı.
34_21_23 Melissanur53 doktor zararı yok demiş rahatlamışsanız buradaki insanlar hiç rahatlatmaz sizi ozaman.
7capo7 Evet prilam harika bir ilaç. Gebeler için üretilmiş A kategorisinde. Gece yatmadan 2 adet iç dedi doltorum ama ben sabah kalkınca aç karnına 2 adet içiyorum gram bulantım olmuyor. 1.5 aydır kullanıyorum 14. Haftama girmek üzereyim☺️
1incir Melissanur53 ben çok ağır geçirdim bulantıları gece yatmadan 2tane birden içiyordum prilam sabah yataktan kalkmadanda zofer içiyorum hala içiyorum 😊 doktorum gün içinde bulantın olursa prilam alabilirsin 4 e tamamlayabilirsin dedi zararı yokmus
Duygukocc Melissanur53 brnde kullandım prilam dr sabah kalkınca akşam yatınca içiyordum 2 ay içindede geçti bulantım