Burcu-KT merhabaaaa hayirli olsun ☺️ Tam benlik bir baslik olmus, ben de Camlica Medipol’e gidiyorum ve Zeynep Akcoltekin’e gorunuyoruz.. kesinlikle cok memnunum doktorumdan 36.haftadayiz yarin da kontrolumuz var hatta.. soyle anlatayim; basta ayni hastanede baska bir doktora gidiyordum benim de ilk gebeligim ve insan hem cekiniyor hem heyecanli oluyor karsisinda gerilmemesi gerekiyor doktorun ve rahatlikla soru sorabilmesi gerekiyor, cinsiyetini ogrenecegimiz gun ilk gittigimiz doktorun acil isi ciktigi icin iptal oldu randevumuz ama biz cinsiyet ogrenecegimiz icin de heyecanliydik baska bir gune randevu almak istemedigimiz icin baska doktor tercih ettik ve o doktor Zeynep Akcoltekin 💚 iyi ki o gun diger doktorun isi cikmis, iyi ki biz o gun kontrole gittik ve Zeynep Hanim’i tercih ettik, gercekten olmasi gerektigi kadar samimi, sayisiz sorularim oluyor ve sklmadan cevap veriyor, uzun uzun bakiyor gosteriyor bebegi, bebegi orda gordugu icin bile mutlu oluyor inanin ve sizinle hep sohbet halinde hitabi da cok iyi biliyor.. insallah dogumdan sonra da aynen bu dusuncelere sahip olabilirim diyorum ama aksi olacagini dusunmuyorum ☺️ bu arada telefon numarasini hic sormadim veriyor musunuz diye cunku bir gun basim cok agriyordu agri kesici alsam mi diye instagramdan yazmistim eklemistim daha onceden aninda cevap verdi, sonrasinda da telefona ihtiyac duymadim acikcasi.. ama pisman olmazsiniz emin olun ☺️💙