İyi akşamlar hanımlar.Gündüz bir iki saat dinlene dinlene yürüyüş yaptım sonra eve geldiğimde az uzanıyım diye yattım aradan bir iki saat geçmişti ki koltukta uzanırken bebeğin dönmesiyle beraber sol kasığıma bir sancı girdi bıçak batması gibi öyle şiddetliydiki çığlık attım sonrasında sızlaması devam etti ama geçer gibi oldu şimdi bebek içimde kıpırdadıkça o batma aynı yerde devam ediyor yarına kadar geçmezse doktora gideyim diyorum sizce normal midir bilemedim bir danışmak istedim başına gelen var mı 😕