Hazımsızlık sorununu önceden de çok yaşardım. Doktora çok gitmişliğim var hatta. Kabız değilim ama bağırsaklarda çıkmayan bir gaz sorunu var. Eskiden olsa ilaç almıştım şimdiye. Şimdi malum hamilelik var. Var mı böyle benimle aynı sorunu yaşayan ne gibi çözümleriniz var😞 2 gündür kıvranıyorum ağrıdan