Fadimehnk Kızlar bebek bakım setleri(şampuan pişik kremi deterjan losyon vb) ürünleri için chicco mu uni baby mı daha iyi siz hangisini önerir siniz?
Ttugbatrn Fadimehnk canım şampuan nemlendirici yağ pişik kremini mustela, deterjanı da dalan granül sabun aldım. Yumuşatıcı almayacağım. Islak mendillerimiz de sleppy aldım. Bebek bezi ve alt değiştirme örtüsünü de baby me aldım.
Edizinannesii Fadimehnk şampuan pisik kremi losyon mustela deterjan ( %100 bitkisel sabun tozu) ve yumuşatıcı babay me. Islak mendil sleepy ve bebek bezi de molfix :)
Eda-asellinam35 Ben kızımda roxy nin sabun tozunu kullanıyordum şampuan olarakta rossmanndan almıştım pişik kremi olarakta sudocrem kullanmıştım şimdide 5 haftalık hamileyim aynılarını almayı düşünüyorum.
Seherkaraca Fadimehnk şampuan, pişik kremi v.s minoris aldım, doğal içerikli. Deterjanıda duru granül sabun aldım. Uni baby %100 doğal içerikli değl canım bide yumuşatıcı kullanmayacağım bence bebeğe,bize bile zararlı