Esraensar Çok saçmaydı ya üşüyordum hep ,tatlı ekşi tuzlu acı hepsinden canım istiyodu ama iştah sıfırdı ,etin her tipinden tiksindim bide mübarek yumurta resmen aldı geçti aklımı adı bile öğürtüyodu beni..en ufak şeyde bulantım vardı gerçi sonradan başladı bulantım da doğana kadar yakamı bırakmadı😂bide saldırganlaştım baya her şeye sinirleniyodum ..bunda kaymak gibiyim sakin huzurlu ama yine üşüme var, bulantı başlarda üç dört kez oldu sonra hiç olmadı ( gene nazar edip doğurana kadar kusmam inşallah) iştahım yine yok gibi ama tiksinme gibi şeyler olmadı daha ..yani çoğu hallerim ilkine göre faklı ..kızımı teste çift çizgiyi gördüğümde benim kızım olucak dedim hissettim..bunda da hisler karışık kestiremiyorum ama gönül kız der işte🥰