Annelerim, pandemi var diye biraz sporumuzu aksatmıyoruz değil mi? Şahsen yürüyüşlerimi haftada 3 e indirsem de sürelerini uzatarak ve evde hareketlerimi aksatmıyorum 🧚♂️ He en baştan beri böyle miydim?
Hayır! Valla 2 ayda 8 kilo alınca bi dur dedim kendime😂😂
Sizde durumlar nasıl? Özellikle pandemide nasıl çözümler buldunuz?