Merhaba kızlar. 4+3 günlük gebeyim , daha çok yeni. Evlendikten 1.5 ay sonra bende ürtiker hastalığı çıktı yani alerji, gebe olmadan önce ilaç kullanarak istediğim her şeyi yiyebiliyordum ama artık ilaçta kullanamıyorum çekilmez bir hal aldı artık mesela yumurta süt ürünleri deniz ürünleri mayalı gıdalar muz çilek yememem gerekiyor , ama bebeğim için bu gıdalar çok önemli kaşıntımı şiddetlendirselerde bir kaç tanesini yiyorum mecburen bebeğim için. Doktor bol su içerek aşabileceğimi söyledi gebeliğinde böyle bir problem yaşayan var mı? Önerileriniz neler ? Neler yaptınız nasıl atlattınız?