Kızlar pazartesi Organ taraması olacak 45 dk sürüyormuş ve içeri eşimi almıyorlarmış son 10 dk alıyorlarmış . Kendi doktorum yapacak zannediyordum ama değilmiş başka bir odada başka doktor bakıyormuş . Biraz bilgi verir misiniz yaptıranlar nasıl bir şey bebeğimi net görüyormuyum mesela? 22 hafta.