Nehirmr Kızlar doktorum birdahaki kontrolde çatı muayenesi yaparız dedi 36+2 haftalık oluyoruz erken değil mi ? Bir sorun olur mu
Dilanilngi Nehirmr hayır değil ben bugün tam 37’de yaptım çatıya kafasının Rahime yerleşip yerleşmediğine baktı doğum ona göre planlanıyor en azından ☺️
Edizinannesii Nehirmr 36. haftadan sonra.normal canım sıkıntı etme bende normal de 36 da olacaktım farklı sebeplerden dolayı 37 de oldum.