Yldz3 günün yaklaştıkça psikolojik olarak hissedebilirsin ☺bende o haftalarımda doğurcam erkenden diye hep strese giriyodum doktor hatta senin bebeğin çok erken doğar diye rapor vermişti hep yat dinlen demişti ama şuan 38+6 oldu ha bugün dogar ha yarın doğar gelmek istemiyo 🙏☺