Gizemnaz_ çok güzel yaa hayırlı olsun😊 benim yumurtlama zamanı göğüs acıması başladı şuan adetime 5 gün var ama o acı kayboldu..3 keredir freely gebelik testi yapıyorum ve hep 1 saat sonra 2. Çizgi beliriyor kafam çok karıştı..sizin göğüs acıması nezamn başlayıp bezamn geçti ve idrarda nezamn öğrendiniz?