Ben haftalardır bu sorunla uğraşıyorum. Başta hafif enfeksiyon var dedi donaxyl kullandım enfeksiyon bitti ama akıntı devam ediyor. Vaji flora kullandım 3-4 gün geçer gibi oldu sonra tekrar başladı. Baya fazla oluyor akıntı her seferinde acaba bebeğin amniyon sıvısı mı diyorum ama 2 defa vajinal muayene etti amniyon sıvısı değil dedi. Ultrasonda da amniyon sıvısı miktarı iyi çıkıyor. 25 haftalık oldu bugün bebeğim. Şimdilik sıkıntı görünmüyor.