Saby Purpura26 hayır canım daha 5 gün var daha kasığımda batma oluyodu ilk hamileliğimdede bu belirti vardı bende yapim dedim böyle çıktı🤗
sntn Saby bir hafta beklemene bile gerek yok iki gün sonra sabah ilk idrarınla tekrarlayabilirsin benimde aynı şekilde çıkmıştı çünkü