balperisi_71 ankaa evet canım o iğne biraz ağır vurulunca hissedeceksin hemen etki ediyor kanaman olacak düşük yaşayacaksın 6ay gebelik önermiyolar çünkü vücuttan atılmıyor ve hamile kalırsan sakat riski var ağır radyosyonlu bir igne olduğu için
ankaa balperisi_71 bilgilendirmen için teşekkür ederim canım inşaallah Allah hakkımızda hayırlısını verir
Tugcekkkkk ankaa düşük maalesef. Üzülme canım bir kere hamile kaydıysan heme peşinden yine kalırsın. İnşallah diğer gebeliğin sağlıklı devam eder 🙏