Benimki 4. Yılım daha halada tedavim devam ediyor doğumdan 3 ay sonra gidecem ara vericem bebeğimi bırakıp hastaneye gidemem diş ağrısı da muayenen olduğu zaman tel değişiminde ,lastik taktıkları zamanda 1_ 2 gün acısı oluyor , gebelik olduğu içinde diş etlerin kanıyor biraz zorlu bı süreç ya😔