ecemeric eşimin yengesi hamileyken kola içmeye devam etti, sanırım asit yüzünden bilemiyorum ama bebek doğdu ve bağırsakları düzgün çalışmıyor ya sürekli ishal oluyor yada sürekli kabız doktor düzensiz fazla asit tüketimi veya şeker demiş zaten kolada ikisi de var 😔 eğer başlayıp bırakamazsanız o kötü olur, nefsinize hakim olup 1-2 bardakla yetinebilecekseniz için 🤔