Sesu Arkadaşlar, Mozaik Hastanesinde Vahap Döş’e gidiyorum fakat çok memnun kalmadım. Sürekli bizden herşeye test istiyor ikilemde konuşyor. Hatay Antakya için doktor öneriniz var mı bırakmak istiyorum.