Selam kizlar ben de serüvenimden bahsedeyim destek ve tavsiyelerinizi bekliyorum napayım artık, Bir yıli geçtik evliyim. 7 ay Aylik korunma iğnesi kullandim. 9 ay önce bıraktım. Ve 9 aydır kullanmıyorum. Bırakınca ilk olarak ön muayene olsun diye gittim. Her şey güzeldi bir sorun yok dedi folik asit verdi doktor. Bekledik zamana bırakıp 6 ay filan geçti kontrole gittim yine. Adetliyken kan verdim prolaktin yüksek çıkti ve dostinex kullandim. Prolaktin düştü fakat yine gebelik olmadı. Sonra doktorum klomen verdi kullandim belirttiği günde kontrole gidemedim ama ovulasyon testi alıp takip ettim ve yumurtalama ile çatlamayi gördüm değerlendirdik de , çok umitliydim bu ay fakat bu ay da olmadı maalesef. Yani bu süreçleri yaşayan var mı aranızda. Bu arada doktor muayene ederken şey diyor hep sağ över normal pko gorunumlu sol över normal pko gorunumlu. Bı sıkıntı yok diyor yani yumurtaliklarda
Ben anne olmak istiyorum artık, her ay eşim de benle beraber üzülüyor 😔