Canlar benim suyum gecen hafta 6 cm idi. Ve hala sanki siziyo 7 cmken 6ya dustu 1 haftada. Bu haftada 5 cme dusmustur diye ben dusundum acikcasi. Bugun kontrolum vardi ama ultrason randevusu carsambaya verdiler nstye soktu sadece ilgilenmedi. Simdi size sorum su alt sinir 5 cm diye okudum ben buralarda sancim filanda yok bebis hareketleri de guzel suan cok sukur. Ama bu daha duserse ne olur hemen yatis yapip dogum mu yaparlar sezeryana mi alirlar? 36.haftadayim gelsin de istiyorum hemen bi yandan ama tecrubeli annisler yazabilir misiniz? Hem cok heyecanli hemnde kaygiliyim🤗😟