Arkadaşlar merhaba 34+3 haftalık gebeyim meddem hastanesine gidiyorum kontrol için fakat doğum için ücretleri herkes yüksek diyor o yüzden devlet hastanesinde doktor arayışına girdim memnun kaldığınız doktor varsa önerilerinizi alabilirmiyim şimdiden teşekkürler