Meldi bende 38 de dogdum ılk gun yattı cıktı suan 12 ama doktor gerek gormedı yatısa dedıkı 17 18 olursa eger rıskılı dedı suan ıyı beslemeye calsıyoruz cok uzuldum bak sımdı ıns cıkar cnm benım kıyamam sana kac gunluk bebegın suan kı gununue gore ole yatırıyolarmıs ama