busraerdalll Kızlar 10 haftalık hamileyim iştahsızlık sorunu var şükür bulantım yok ama açım bişey yiyemiyorum bebeğim beslenemez diye de korkuyorum benim gibi iştahsız olup biseyler yapan anneler var mı acil yardimm