Merve444 Kızlar ben hamilelik testi yaptım üstteki 2 gün önce. Alttaki 2 gün sonra sizce koyulaşma var mı bana yok gibi geldi bu arada betam 31 çıkmıştı 😔
Gukumse Merve444 canimm tebrikler hamilesinnn daha çok yeni olduğu için silik çıkmıştır 2-3 gün sonra tekrar yaparsan eğer kesin bir yargıya varırsin canım rabbim gönlüne göre versin 🤲🏻😘
Merve444 Zeynepbera canım 2 gün önce üstteki testi yaptım ama alttakini bugün yaptım çizgi daha koyu olması gerekmiyor muydu
sevimlieyuboglu61 Merve444 hemen o kadsr koyulaşmaz ilk betanız 31 . Bende biraz sabredin ❣️ ya da kan takibi yapın , bu testler tam sonuç vermez
Merve444 Gukumse canım 2 testin arasında 2 gün var zaten ama ikiside aynı koyulukta acaba betam artmıyor mu
Merve444 sevimlieyuboglu61 Sevim allah senden razı olsun benim bi yavrum karnımda öldü Buda tedaviyle kaldım o kadar çok üzülüyordum ki cidden içime su serptin
sevimlieyuboglu61 Merve444 gönlünüzü ferah tutun, umarımm istediğiniz giib olur ❣️🤲 tüm dualarım sizinle