Minadoga Selam arkadaşlar, doğumu gün gün bekliyorum ama bugün yürümem çok çok zorlaştı belimde çok büyük bir baskı var ne yürüyebiliyorum ne de uzandığım yerde sağa sola kolay kolay dönemiyorum. Bu bir doğum belirtisi olabilir mi? Daha once böyle değildim.