Bende sızıntı şeklinde olmuştu hastaneye gidene kadar bişey gelmedi hatta gittim onlar bi turnusollu ped verdi sumu değilmi diye kontrol etmek için ozamanda gelmedi bi kaç saat sonra tekrar gelmişti suyum. Ama herkeste aynı olmuyo tabi gidene kadar ped kullanabilirsin. Amniyon sıvısı geldikten sonra çok geçmeden doğumu başlatıyolar çünkü enfeksiyon oluşmaması için