37+5olduk kizlar dün çok bel agrım vardi dinlenince geçti ama hareket ettikçe karnıma sancı giriyo. Hareketlerinde herhangi bi azalma yok eskiden sadece canimi acitiyodu ama su an ciddi ciddi ağrı giriyo Böyle olan varmi hastaneye de hemen gitmek istemiyorum 😔