Kmndas kuzum yanlış bişey söylemek istemem ama benim beta cook güzel arttı 21kasım 5182 di. 24 kasımda 11968 oldu ama keseyi tam göremediler küçücüktü. Ve dün biraz kanamam oldu dün hastaneye gittim. Kese(6.3mm) küçük içinde bebek yok dedi ilaç veremem dedi ve vermedi. Bi gece hafif kanama yaşadım hep yattım. Bugün 27 kasım hastaneye gittim kese(10.01) ama beta ölçüldü tekrar 11968 den 434 e düşmüş ve düşük yaşadım. Artık kendiliğinden düşmesini bekliyorum çok moralim bozuk benim. Sende dikkat et ters bi durum olursa hemen hastaneye git.