Selinbugra Benimle aynı zamanda doğum yapacak olanınız var mı duygu durumunuz nedir ben heycandan ve korkudan uyuyamıyorum kaç gündür 😀
Rabiacengiz Selinbugra ben pazartesi gün alıcam bakalım bizde çok heyecanlıyız bi o kadar korkuyorum hayırlısı bakalım
Esrahmet Selinbugra bizde 10 Aralık’ta 1.yaşımızı kurlayacağız😍😍 allah sağ Salim kavuştursun sizi insallah🙏😇
1MelekAnnesi_ Selinbugra ben de 7 aralıkta olcam ınsallah canım uyuyamıyorum hem bebısın hareketlerinden dolayı hemde korkuyorum heyecan basıyo🙊🌼kacıncı hafta alınacak bebişin
Sulemsi10 Selinbugra benimde 10 aralık heyecan sardı şimdiden kavuşma heyecanı merak korku hepsi bi arada 😍😍
busbus35 Gün almadım ama 15ile 20aralim doğum kesin39 haftada doğum olcak 38 haftamda gün vercek cnm ❤️ sağlıkla gelsin minnoş ❤️
Selinbugra busbus35 benimde 20 aralıktı sezaryen olacağı için 10 aralığa gün verdi amin sizinde inşallah ☺️
busbus35 Minishh neguzel cnm ❤️ 🙏 🤰 heycan varmı sanki eksik bisiler varmış gibi geliyor heycndan heralde halbuki herşeyi hazır 😁
Minishh busbus35 ben tecrübeli olduğum için çok heyecan yaşamıyorum eksik varmı diye falan 2.çocugum olcak nasipse🤲