Iki bebeğimi de normal doğumla kucağıma aldım ilki 7 saat ikincisi 4 saat sürdü ağrı çekiyorsunuz sancılar dayanılmaz geliyo ama bebek doğduğu anda herşey bitiyo dikişler varsa temiz tuttuğunuz bakımını yaptığınız sürede hızla iyileşiyo perine masajı ise yariyo kesi olmaması için ıkincide hiç dikisim olmadı çok şükür rahattı. Devlet hastanesinde doğum.yaptim . Ben tavsiye ederim. Bebeğiniz hangi yolla doğarsa doğsun onu kucağınıza aldıktan sonra gerisi bir şekilde yoluna giriyo . Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🤲🤲